Un paso máis: A motivación

motivaciónAs necesidades, os desexos, os impulsos son só parte dun fenómeno moito mais amplo, que escoitamos moitas veces: Meu fillo e moi intelixente pero non está motivado.

MOTIVACIÓN = desexo + expectativas + facilitadores.

E decir: forza do desexo, valoración do premio y acción dos facilitadores (crenza nos éxitos, etc.) Todo elo constitue a motivación, as gañas de actuar. A educación, polo tanto do desexo convertiuse na educación da motivación. Calquer método e bó si abre o apetito do saber e agudiza a necesidade de traballar.

A APATÍA, e que non lle interesa nada de nada. Isto é para pais e mestres desesperante e para quen a sofre tamén. ¿Hai algunha maneira de loitar contra esta anémia vital? Os programas da Universidade de Pais, introducen como obxetivo fomentar nos nenos e nenas un tono vital alegre e emprendedor. Nun neno ou nena san, a apatía ou a pasividade son inducidos. ¿E verdade que os seres humáns son perezosos por natureza?

Supoñamos que queremos co neno xogue o fútbol, pero o neno dí que non lle gusta. ¿Qué facer?
-Ollamos o camiño para alcanzalo placer un tanto custoso…
-Ou somos incapaces de imaxinar o placer que pode conseguir xogando…

Aquí descubrimos duas ferramentas educativas: Inducindo os obstáculos que o bloquean e aumentando a habilidade ou axudarlle a espranza… ou axudarlle a anticipar o placer da meta, polo placer de lograla.

Outro paso mais na formación dos nenos

Hoxe mais que onte, aprender mais dun idioma na primeira infancia estimula o cerebro e as funcions cognitivas; e tamén, os nenos con problemas de aprendizase poden manexarse en varias língoas si se lles dá a ferramenta adecuada.

As ventaxas de EDUCAR, os nenos nun idioma son evidentes. A formación multilingüe mellora a capacidade para resolver problemas e desenrola a percepción auditiva e potencia as habilidades verbais. Aprender língoas extranxeiras dende pequenos, cambea literalmente a forma de ver o mundo creando mentes mais flexibles e analíticas. Atrás deixaremos a teoría de que a formación bilíngue perxudicaba o aprendizaxe da nosa língoa materna e xeneraba confusión os nenos.

Aprender mais dunha língoa exise adaptarse os distintos sistemas de representación do mundo.
Todo esto, provoca maior versatilidade, fomenta capacidade de concentración e perspectiva.

DENISE MARMELSTEIN, psicopedagoga con experiencia como educadora especial, traballa en tratamentos das dificultades escolares e de cómo se ensinan os idiomas nas escolas ou nos Centros do Ensino, coordinando o desenrolo cas diferentes língoas, lembrando a combinación da ensinanza coas técnicas de estimulación e xogos visuais xa que o neno ou nena, acada asociando o novo idioma co momentio lúcido.

AS VENTAXAS DO MULTILINGUISMO

Aínda que nunca é tarde para aprender idiomas, entre os 3 é 7 anos é o mellor período para introducir un segundo idioma xá que o cerebro está no seu punto óptimo de retención, e aprender máis dún idioma estimula o cerebro o descodificar os fonemas, mellorando a pronunciación na idade adulta e potenciando as habilidades verbais dos nenos según dí MANOEL ROIG xefe do Servizo de Neuropedriatria do Hospital catalán do Vall d’Hebron.

Nós decimos que mais aló das ventaxas do plurilingüismo tamén parece ser boa inversión pro futuro. E máis, dín algúns estudos co bilingüismo ou plurilingüismo tardan máis tempo en desenrolar enfermedades neurodexenerativas.

O instituto ROTMAN de Toronto, nún estudo realizado nún centro xeriátrico canadense comprobouse o retraso entre 4 é 5 anos os síntomas da pérdida das función mentais; e decir: “contribue a crear reservas cognitivas no cerebro que retrasa a aparición dos síntomas”.

Síguenos:

Sé el primero en comentar

Dejar una contestacion